heerlijk-turkije.reismee.nl

We zijn er !!

Eindelijk het is zover, we hebben er maanden naar uitgekeken en nu was het zaterdag 19 April, met zijn allen verzamelen om 1 uur, eerst even lekker lunchen voordat om kwart voor drie de taxibus komt om ons naar Schiphol te brengen.

Oma Riet past op ons huis en zal de kat verzorgen, heerlijk.

Op Schiphol aangekomen gingen we eerst langs de Sunweb balie om een cadeautje op te halen voor Jayson, een mooie kleurplaat met stiften en een opblaasbare strandbal voor in het vliegtuig.

Snel de koffers afgeven want ingecheckt waren we al. Helaas Ivo zijn bagage koffer was toch te groot en kon (volgens Sunweb) niet mee als handbagage, maar daar hebben wij trucjes voor, en kon het koffertje toch gewoon mee. (stiekem zelf een label van handbagage erom gehangen) Na een flink stuk lopen naar de D pier aangekomen bij de gate D48, alle spullen door de x-ray band en wachten tot dat we het vliegtuig in konden, we hadden super goede plekken, rij 14 en 15 (extra beenruimte)

Jayson helemaal vol adrenaline, want ja hoor nu ging het echt gebeuren hij gaat vliegen, al maanden uitgelegd wat er gaat gebeuren maar nu is het toch echt. Vanaf dat het vliegtuig ging taxiën tot we hoog in de lucht zaten heeft hij het uitgegierd van de pret, hij zat te genieten en te joelen van opwinding, echt super gaaf om te zien, we hebben het ook gefilmd maar dat komt later op de site.

Na een vlucht van 3,35 uur een super mooie landing in Turkije, nu ook weer Jayson helemaal uit zijn dak zo geweldig dat hij het vond.  De koffers hadden we al snel te pakken en ook de buggy, nog even snel de tax free winkel in om de voorraad sigaretten in te slaan gingen we door de douane, die daar niets voorstelt op zoek naar onze privé chauffeur. Na enig speurwerk had Harry toch de goede chauffeur gevonden en konden we onze rit naar het hotel voortzetten, lekker een Effes in het busje gedronken en met een uurtje waren we aangekomen bij Delphin Deluxe Resort.

Even ons melden, ons GOUDEN bandje werd omgedaan en we waren klaar om even lekker buiten te gaan zitten voor een versnapering voordat we de kamers gingen bekijken en om ons klaar te maken voor de nacht, intussen was Jayson in slaap gevallen en sliep lekker in de buggy.

Daisy Ivo en Jayson zitten op de derde verdieping en wij op de vijfde, allebei een gerenoveerde kamer, en ze zijn prachtig.

Om een uur of 2 gingen wij slapen, Daisy en Ivo hebben nog gebruik gemaakt van de room service en hebben nog een pizza besteld die ze lekker op de kamer kwamen bezorgen.

Vanochtend toch nog redelijk vroeg wakker, en heerlijk ontbeten, het is vandaag eerste paasdag dus ze stonden ons op te wachten met eieren en champagne, maar de drank hebben we overgeslagen zo vroeg in de ochtend. Na het ontbijt eerst een grand tour door het hotel en toen lekker bij het zwembad gezeten en heerlijk gezwommen, een relaxte dag met regelmatig lekkere hapjes, eten en drinken. Eind van de dag was de reisleidster aanwezig en voor morgen voor Daisy Ivo en Jayson een Hamam geboekt dus die gaan morgen vroeg naar een Turks bad.

Vanavond na het diner nog even buiten gezeten maar toch waren we behoorlijk moe en het voortuitzicht dat er morgen vroeg opgestaan moet worden ons bedje opgezocht, waar ik nu ons verhaal zit te typen.

Dus tot zover het verhaal van gisteren en vandaag, morgen of overmorgen zal er wel weer een verhaaltje komen.

“Het nieuwe groen is GOUD”

Harry Elly Ivo Daisy en Jayson xxx