heerlijk-turkije.reismee.nl

We genieten !!

Maandag en dinsdag,

Zondag avond even langs de reisleidster geweest om de Hamam te boeken voor Daisy Ivo en Jayson, wij zelf zijn al een keer geweest, maar hun zijn maandagochtend gegaan, netjes opgehaald en weer naar het hotel gebracht, ze hebben genoten, ook Jayson werd helemaal ingesopt en geschubd en gemasseerd. S’avonds zijn we met de taxi naar Avsalar gegaan om een beetje te winkelen en een dag trip te boeken, ze raadde het toch af om met Jayson een jeep-safari te gaan doen dus we hebben gekozen voor een boottrip, dat gaan we donderdag doen, dan worden we ook bij het hotel opgehaald en weer terug gebracht.

De weersvoorspellingen worden met de dag beter en koud was het al niet, dus straks puffen. Vandaag hebben we lekker uitgeslapen en wat later naar het zwembad gegaan, het was weer heerlijk. Jayson vermaakt zich prima in het kinder zwembad en of in het binnenbad, gaat nu zelfstandig naar de toiletten toe, die vind zijn weg wel.

Vanavond komen er een paar vrienden aan (5) dus die gaan we verwelkomen. Morgen gaan we lekker weer aan het zwembad zitten of op het strand. Ze zijn de laatste twee dagen al druk met de pier opbouwen dus dat is ook heerlijk vertoeven daar. Zo hebben we voor morgen avond het ala carte restaurant geboekt, we gaan Mexicaans eten, met sombrero !!

Voor vandaag dit verhaaltje, morgen meer.

“ Het nieuwe groen is GOUD “