heerlijk-turkije.reismee.nl

De laatste dagen...

De rest van de week;

Ik heb weinig geschreven de rest van de week, we zijn “druk” geweest met alles en niets.

Onze rustmomenten gepakt maar ook een heerlijke bootreis gemaakt op een piratenboot, Jayson vond het geweldig, wij ook natuurlijk. Onderweg nog een paar schildpadden gezien, en bij een waterval geweest en op het einde van de bootreis was er nog een verassing, we kregen een schuimparty aan boord, super gelachen en iedereen zat onder het schuim.

Ook nog heerlijk ala carte gegeten bij de Mexicaan, één van de 7 ala cart restaurants in het complex.

Vrijdag ochtend “even ” de markt op en allerlei leuke dingen gekocht, dus maar hopen dat we niet al teveel overgewicht hebben.

Vandaag is het de laatste dag dus alle koffers weer inpakken, gelukkig kunnen we in onze kamer blijven tot 15,00 uur en dan moeten we eruit, vanavond om 22,00 uur worden we opgehaald en naar het vliegveld gebracht, we vliegen om 02,00 uur om morgenochtend om 05,10 uur te landen.

Jayson heeft het super gedaan, die was niet weg te slaan bij het binnen zwembad en heeft gisteren zelfs meegedaan met de mini-club. Hij heeft staan te dansen op het grote podium met wel 200 kijkers, Opa heeft het gefilmd dus ter zijnde tijd staat het wel op deze site. S ’avonds even een rondje in de buggy en hij sliep, dus konden we lekker buiten blijven zitten borrelen.

Het weer is heel de week super geweest, gisteren zelfs de 34 graden gehaald, dus goed drinken ;} Gisteren ook nog vanaf de pier in de zee gezwommen, Jayson is totaal niet bang en is lekker mee de zee in gegaan, daarna nog even bakken in de zon, heerlijk, we hebben allemaal ook een heerlijke kleur, niemand verbrand of iets dergelijks.

Maar nu nog even genieten van de zon, en morgen de realiteit weer in, ach ja, zo gaat het !!

Harry, Elly, Ivo, Daisy, en Jayson bedanken jullie voor alle reacties.

Het nieuwe groen is “GOUD”

PS: we hebben er een paar Delphin verslaafden erbij ;}